Blogg

Hmm jag vet inte om jag ska ha kvar den här bloggen.. eller mitt youtubekonto heller för den delen. Jag tror jag kommer att stänga ner den här bloggen och bara ha min wordpressblogg. Theo får ju plats i den oxå :D
Jag har tränat oförskämt lite med Theo för den delen. Har inte haft någon träningslust alls och så är det ibland. Har tänkt på om jag ska släpa mig iväg ändå i några dagar men om man inte är på topp så ska man inte träna, eller? Tror nog att jag inte blir så engagerad i vår träning och då blir Theo osäker. Inte bra med andra ord.
Men idag känns det lite bättre så jag ska nog bege mig ut lite senare, det är ju sol och varmt!
Det verkar också som att det har varit en hel del sol i flera veckor, minus någon regnig dag men det är gött! Har invigt skinnjackan in i det sista. Fick nog när jag mötte en snubbe i linne och shorts och där kom jag i höst/vår-jacka och stora vintersjalen.
Nu ska jag äta sen frukost och faktiskt njuta lite av att kunna gå upp sent och bara vara innan livet tar en ny vändning.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker att du ska blogga på wordpressbloggen istället :)

2013-05-06 @ 10:59:38
URL: http://www.emeliebriding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback