Canis

Jag har "alltid" velat gå en eller flera utbildningar inom hundträning. jag vill göra en SBK utbildning samt någon annan utbildning, i så fall klickerträning. SBK vet jag inte hur svårt det är att få en utbildning av, antagligen svårt! :)
De instrukörutbildningar jag kikat på kostar multum, eller ja de kostar kring 30' och de har jag inte ens hört något om, varker positivt eller negativt... Så av en slump kikade jag in på Canis 1 åriga utbildning och den var ju inte alls dyr! Ska definitivt gå den när jag kan.

Just nu är framtiden oviss, det är många saker som spelar just nu och det är både pirrigt och smått ångestframkallande. Även fast jag inte tänker så det knakar (som jag gjort förut) så känner jag en liten obehagskänsla i kroppen (hej ångest). Förut kunde jag må dåligt över ångesten men just nu känns den mysig. Herr hjärna försöker spela mig ett spratt, men si de lyckas han inte med ;)
Många saker ska klaffa och många beslut ska tas inom de närmaste halvåret så får vi se hur det går :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Jag kände också ångest...snackas någon dag va?

2013-02-19 @ 10:00:18
URL: http://tokryck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback