Träningen påbörjad på riktigt

Igår var min käre pojkvän och köpte ett slalom till mig, redan imorse lånade jag Theo för träning. Skitkul var det och vi ska träna imorgon på klubben och sedan på söndag. Nu kör vi :D
 
Sedan gjorde jag en grej i bara farten idag när jag satt och pratade med Theos matte. Jag anmälde mig till en agilitytävling!!!!!!!! Alltså va?! jag? Det värsta är att vi inte har lång tid på oss, inte alls. Helt sjukt känns det hahah.
Men vadå vi tänkte såhär, kan Theo inte slalomen helt så får det vara, bara vi kommer ut på tävlingsbanan så är det bra. Går det åt pipan så får det vara så, 60 kr hit och dit gör inget :) Spännande värre haha.
Imorrn på klubben blir det bana och slalomträning. Ska försöka köra flera dagarna nästa vecka innan jobbet.
 
 
I dagsläget ser det ut såhär
 
Filmade katten oxå när han apporterar en pensel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback