Jahapp

Veckan har gått fort fort. Min kollega i kassan hade sin sista dag i fredags. Nu kommer jag stå själv i två veckor, minst. inte lika roligt. Får väl hoppas på bättre tider och ett nytt jobb. Har sökt ett 10-tal jobb. Men jag antar att det är svårt att hitta jobb i dag.
 
I helgen var vi ut if fredags med jobbet, för att fira av kollegan. Det blev middag på Vapiano och sedan utgång med dans, Skoj var det. Pigg och glad på lördagen ;) Åkte hem till mamma på kvällen och käkade räkor och annat plock, spelade lite spel sen hem inte alltför sent.
Idag söndag var vi på tävling, fick skjuts dit, så jääkla skönt :) Lite strul med gpsen som strejkade.. hm. Men mitt kära lokalsinne jobbade med mig för en gångs skull
Theo var såklart med som hejarklack och fick massa bra miljöträning. För att sammanfatta fick Jenny och Tilo ett LP 2 och drog hem en klassvinst! Så jäkla bra asså!! :D

Efter tävlingen så var jag bara tvungen att köra lite agility. Slalom och däcket, som vanligt. Nöta nöta :)
Höjde kriteriet lite mer i slalomet och det såg riktigt bra ut, full fart och antydan till slalom såg man tydligt nu. Han flyger typ in i pinnarna haha. Någon miss men då sänkte jag kriteriet lite och höjde sen igen. Däcket gick asbra, supernöjd är jag. Kunde stå bakom och skicka igenom. En miss blev det när han stod på höger sidan.. alltid lite svårare på den sidan. Nästa gång blir det nog en hel bana + slalom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback