Tid

Idag och igår började jag 7 och slutade runt halv tre, så jäkla skönt att hinna saker på dagen efter jobbet! Vi håller ju på att flytta för de ska renovera lägenheterna. Fick bekräftat idag att katten ska få vara hos mamma eftersom vi kommer flytta till Alles päron och alles lillebror är lite allergisk så fick det bli så.
Vi får ju självklart en lägenhet att bo i bara trappen bredvid men bor vi inte i den så betalar vi ingen hyra + att vi får ersättning för att vi flyttar själva och inte får hjälp at flyttfirma. Så vi sparar väldigt mycket pengar. Kanske till en resa i vinter. Lite halvt panik har vi haft över katten men allt brukar ju lösa sig.
 
Igår diskade jag den största disk jag någonsinn har diskat haha, städade och pluggade. Skrev klart en hel bokrecension från scratch. Och idag packade jag några kartongen och började sy ett täckte som jag ska prova ut på Theo. I orange fleace såklart ;)
 
Katten dampar runt som vanligt och springer runt med ett litet papper i munnen, han älskar tydligen papper, han brukar bita sönder någa ibland.... inte helt populärt hos mig.
 
Imorgon får jag sova ut och på fredag är jag ledig, flytter sker ju till helgen så det lär inte bli så rolig men men.
 
Jag älskar att ha TID!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Soft att kunna spara lite pengar, resa vore väl inte helt fel med skitväderåret vi haft här i Sverige. Hoppas flytten har gått bra!

2012-11-06 @ 12:48:21
URL: http://jennysnuzie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback