Rallytävling

Så var andra tävlingen avklarad ;) Det var 45 startande i min klass och jag hamnade som start nummer 38, ganska segt men bara att bita ihop. Theo fick inte göra särskillt mycket innan start. Någon liten rallyövning och så snabba lägganden, och där här var säkert mer än en timme innan vi skulle in.
Såklart var våra "skräckmoment" med.. sitt-stå, läggande under gång och sitt-följa med bakåt.
Jag gillade Theos attityd och jag känner mig nöjd. Vi tog oss runt och jag behövde inte släpa honom runt. Min attityd var oxå bra, ganska lättsam och tanken var när jag gick in på planen att Theos skulle hänga med. Inga blickar sökandes efter honom utan blicken var riktad framåt.
Det ser ut som att jag inte belönar i filmen men det gör jag, utanför planen ;)
 
 
I sitt-stå så gör jag fel, jag har handen för högt upp och sedan när theo ställer sig (en nanosekund) så höjer jag handen, öm? ja såklart satte han sig och vägrade ställa sig igen, han trodde att jag lurade honom :D haha. så min tanke var att eftersom att han har ställt sig och sedan satt sig igen så var poängavdraget för att han sätter sig efter ställandet. Men! om jag hade gett mig fan på att han skulle stå upp så hade vi fått mindre poängavdrag, så jäkla synd! Jaja då vet jag tills nästa gång. Och i läggandet så var själv osäker på hur jag skulle göra. Hade jag bara börjat säga ligg innan och inte klämmt ur mig ett ligg när jag stannade så hade han gjort det under gång. Sen såg jag på filmen nu att när jag går bakåt så tar jag inte tre steg på sista, utan två. Det märkte inte jag alls haha. Så 72 poäng känns lite men vi blev godkända i alla fall. Nästa gång då jävlar :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Godkända är inte illa pinkat tycker jag! :-)

2012-10-22 @ 01:03:11
URL: http://jennysnuzie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback