Landet

För det första har vi tränat som galningar, vet inte hur många gånger Theo har fått springa slalom, för det andra har jag inte filmat en enda gång.. dåligt va.
Jag är smått ångestfull inför agilitytävlingen. Slalom tar lång tid att lära in och vi är inte i närheten. Jag har överlåtit träningen till matte och husse bara för att Theo ska bli varmare i kläderna. Jag kommer inte ha tid att träna på hela veckan.
 
Grannen och jag tränade och jag insåg att Theo inte vet vad fotposition är. Alltså vart i position han ska vara.. det är nog därför han tappar i fria följet och speciellt i högersvängarna. Nyttigt att få nya ögon på sig! :D
 
Bilder kommer sen. Men jag fick en bild där theo står uppställd, stora pojken!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina Theo! <3

2012-10-09 @ 01:10:45
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback