Sommar

Idag kändes det verkligen att sommaren är här, så underbart! Synd bara att min lilla semester snart är slut :(

Bilder från idag
 
Imorgon ska dagen spenderas med Jenny och Tilo. Theo kommer på morgonen och stannar tills eftermiddagen. Vi ska träna och sedan blir det sushilunch, faktiskt min första sushi någonsinn :P Hoppas det är så gott som folk säger...!
Ska se om vi ska träna någonstanns med mer störning föt Theos skull, lite länkning oxå :) Tar med min kameran såklart.
 
En film från förra gången vi tränade :)
 
 
Nu ska jag sova, det är supersent.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sushi är inte gott, i alla fall inte i mitt tycke. Hoppas du gillade dock! :-)

2012-07-05 @ 23:48:19
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback