200

Jag laddade precis upp min 200e film på youtube. Ganska nördigt jag vet :D
Men jag har mest filmerna för mig själv och för att kunna se mina tabbar och hur träningen går.
Kul att blicka tillbaka på "gamla" moment och hur de är idag. och hur theo var då och nu i träningssammanhang.
 
Jag körde en hel bana som jag byggde upp själv, första gången jag byggde bana från papper, den är lite konstig på vissa ställen men men, springa fick jag :D
 
 
Så blev det såklart lite lydnad, ett litet rutinpass, är såå nöjd om hur ställandet är :D
 
På torsdag efter jobbet åker vi till landet, ska bli så skönt och mysigt. När jag är där känner jag mig så ledig, inget jobb att tänka på och ingen brusig storstadstrafik.
 
Snart börjar mig hundutbildning förresten, ska bli så spännande! Lite skönt att vara ifrån jobbet oxå, hoppas på bra väder då vi kommer vara ute större delen av tiden :)
 
Imorgon slutar jag klockan två, Theo väntar på mig hemma sen, träning med bästa Jenny! Som har varit borta för länge på solsemester.
 
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Film är så nyttigt och det ser ju super bra ut :D Duktiga ni!

2012-08-01 @ 08:45:07
URL: http://liivat.wordpress.com
Postat av: Mamma

Det är så kul att se filmerna. Jädrar va snabbt han springer. Du är sååååå bäst Linda <3
Kram från förkyld mamma

2012-08-01 @ 18:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback