i 18 år

har jag väntat...



Just den här kombinationen med saltlakrits och choklad är det godaste som finns. jag har sedan jag var 5 år väntat på att den här ska komma tillbaka. då när jag var 5 år och gick och köpte snus till pappa köpte jag en gång en liten Fazerchoklad som hade små runda hårda lakritskulor i, det bästa jag hade provat tyckte jag! tyvärr så försvann just den smaken, och visst så finns det choklad med lakritssmak osv men inte just med hårda bitar i, som jag tror att det är i denna. så jag hoppas det är värt all väntan. jag har redan varit inne i 2 butiker här på morgonen och kikat men ingen har, ska springa till ICA på lunchen, hoppas hoppas. när jag hittar ska jag köpa på mig massor, så mycket jag har råd med haha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men usch vad alla tycker om choklad och lakrits! ick Du, KimP och hedakicki - allihop. Jag bara ryser.

Kul att du bloggar igen! :-)

2012-02-11 @ 02:57:54
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback