Från i lördags

*stolt*
nu har våra ingångar ääntligen trillat in :D såklart är det jag som är hjärndöd och inte kommit på det här förrens nu koko...?!
men i alla fall behövs ingen kloss någe mer, tjoho!
såklart klantar jag mig och börjar länka inkallningar med ingångar... haha jaja tur att jag kom på mig själv.


jag ska fixa en till film, apportering, ikväll :)

just nu är jag såå glad för att det ser verkligen ut att fungera. sen måste jag dock lägga in att han sitter när han kommer in, men det ska väl itne vara allt för svårt :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt =) kram Mamma

2012-02-27 @ 22:39:42
Postat av: Jenny

"Sitt" när de kommer in är buslätt att länka ihop, det kommer att gå snabbt. :) Härligt när polletten trillar ner för en själv.

2012-02-28 @ 00:55:00
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback