Ingen träning

Det har känts jättekonstigt att inte träna på länge. Har varit upptagen varje helg med något. Som tex hundmässan. Var där från kvart i nio på morgonen till kvart över sex på kvällen. Tog massa bilder men mitt objektiv är inte för såna miljöer. Bilderna blev mörka eller suddiga och alldeles för utzoomat om jag ville ha mer ljus. 600 bilder åt skogen. Men så kan det vara :)

Imorgon är det julafton, då åker vi till Alles bror med familj och firar där. Sedan på juldagen bär det av direkt till Dalarna med mamma å fira med mormor och all släkt. Sen hem igen på annandagen. Jobbar torsdag-söndag. Sen är det ju nyår! Ser fram emot 2013 det ska bli ett bättre år har jag bestämt :)
Lägenheten är förresten klar att flytta in i. Vi har varit där å det är massa småfel, såklart, vad förväntar man sig av billig arbetskraft... Flyttar väl in efter nyår.

God jul!


Kommentarer
Postat av: Malin

Har inte heller hunnit träna så mkt som jag borde, jobbet har tagit sån tid men snart har man mer tid :) GOTT NYTT ÅR på er :)

2012-12-27 @ 20:11:23
URL: http://liivat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback