2 veckor

2 veckor går fort fort, speciellt när jag fick vara i hundvärlden och inget annat :)
det har varit kul och väldigt intressant att få vara med Mimmi. Hon välkomnar en med öppna armar och är supertrevlig. Fick även höra goda ord om mig själv, jag som alltid tänker att jag inte är så bra som jag är..
nu väntas en del jobb nästa vecka och sedan ska jag praktisera varvat med jobb i sammanlagt 2 veckor, coh så ska några skriftliga uppgifter in sen tar jag min examen :D
 
Film från tävlingsträningen kommer nu, lite sent jag vet. Vi anmälde oss till en ny oxå den 19 september, kul kul. Hädanefter blir det träning med ingångar på plan varje gång!
Jenny frågade mig om vi verkligen behöver värma upp så mycket, och nej jag tror hon har rätt. Om jag tänker efter så värmde jag Theo ganske mycket på "tävlingen", jag kikade på 2 ekipage vilket är mer än 10 minuter. Ska tänka på det tills nästa gång :)
 
Idag ska jag gå till posten och hämta ut lydnadsbibeln (lydnadsträning i teori och praktik) :D och Med sikte på 10:an. Så jag jag se klart DVDn Från valp till stjärna. Mycket hund är det nu!
 
Japp här kommer filmen.
 
Tanken var att vi skulle träna idag, men det har regnat hela förmiddagen och det ser inte ut att lätta upp :/
Jag har suttit och försökt gjort en spårlina, men jag har köpt alldeles för liten krympslang, satt säkert en halv timme innan jag gav upp. så gjorde jag ett reflexhalsband istället. Har dock inte sytt ihop det, symaskinen är på vift :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback