Mera träningsfilmer då

jupp jupp i helgen tränade vi igen. dock så kändes det som att vi knappt hann börja innan Jenny var tvungen att gå hem. Men jag fortsatte på egen hand efteråt en stund.

uppsättanden från ligg har jag börjat med, pass 1 gjorde jag förra gången vi tränade. fuskade lite och la honom mot en vägg så att han inte hoppar bakåt när han sätter sig, får se om det gör någon skillnad :)


Högersvängar och någon inkallaning. Han verkar hänga med i svängarna (haha) nu, det går toppen faktsikt! jag belönar lite dumt med högerhanden, vilket gör att han kommer kanske bli sne i kroppen, men jag kände mig lite lat och ville belöna snabbt.
Den inkallning jag gör nu kan säkert bli ett DK men äsh! det bryr jag mig inte om ;)


Nu senare tänkte jag kanske gå ut en sväng med Theo, jag har köpt en visselpipa åt herren, jag har fått höra att han är duktig på att komma på inkallning när husse busvisslar, vilket varken jag eller matte kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback