Sytanten

Jag har gjort det, nu har jag äntligen sytt mitt första halsband. och mitt andra :D Lite pillrigt och några missar ibland men det gör inget, jag lär mig till alla andra gånger jag ska sy.
Första halsbandet fick jag nåla om 2 gånger och sedan sprätta 2 gånger, lite surt men som tur var gick det snabbt. är hel nöjd förutom en miss, övergången på en sida med fodret.
Det andra var mycket lättare att sy och inte alls lika svårt att sy fast fodret. Så det tredje som ska bli rött med svart foder kommer jag göra ännu bättre! Lite småsaker som man kunde göra bättre :)

Bildbevis
första halsbandet, ett halvstryp


andra halsbandet, ett fast halsband


båda två

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va duktig du är! Jättefina :)

2011-09-11 @ 21:21:29
URL: http://www.emeliebriding.se
Postat av: Emelie

Det brukar vara två veckor innan. Så typ i slutet av den här veckan eller början på nästa.

2011-09-12 @ 07:17:48
URL: http://www.emeliebriding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback