Stress

Stressapluggar som attan just nu. Två prov nästa vecka som jag ska få bra betyg i sedan en slutuppgift som visar sig ta mer tid än vad jag hade trott. Filosofin är helt klart svårast, massa olika människor som man ska hålla reda på och för att inte tala om alla dessa ORD! Vad fan betyder allt tänker jag när jag läser, nåja. Ekonomin är det bara repetion i, så där är det lugnare, jag har gjort alla uppgiter där.
Sen har jag börjat att göra ett uppslag i en DN-tidning. Jag fick äntligen reda på vad uppgiften var :) Man ska alltså behålla varenda millimeter där texten ska vara men ha en annan text i, samt rubrik. Precis allt ska stämma överens med uppslaget jag har i handen. Får väl lägga in någon text med hundar, blir nog lättast så :D

Men just nu sitter jag och äter muffins med saft till och kikar på kelpisar och på forumet (som jag inte blivit avstäng i). Finular annars vidare hur och vad jag ska göra med Theo. Det lutar starkt åt att träna fritt följ stenhårt, måste hinna med minst 4 pass. Sedan ska vi testa och spåra :D Den första gången jag testade så gick det åt fanders, Theo fattade ingenting. Sedan testade jag ett spår med synretning och då flög han iväg, men vette fan om det blev ett spår av det hela. Men nu har jag fått lite tips om hur jag ska göra och jag vet en perfekt skog här i närheten.
Annars blir det väl vidare träning på klossen. Funderar på att byta ut klossen till en mindre efter 1a passet, får se om jag hittar något bra.

Sedan ska jag sy ett till halsband, vet dock inte vilken stolek.. kanske ett 35, eller ett till 40. Blir marinblått med ljusblått foder, eller blårandigt foder, snyggt värre ;) Eller nej! Jag kom ju på att mina nya saker kommer, orange band och ljuslila! Svinsnyggt!

Här är en film från i somras med Valle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback