Gamla filmer

så gamla är dom inte men jag har glömt bort att lägga upp dem :P

Theo backar


Omvänt lockande (med klicker), Stå


Repetering av Skäms


Valle snurrar, i sin egen takt


idag var vi och lämnade in kameran på lagning, andra gången nu med samma problem. så störande! hoppas på att felet inte repareras helt så vi får en ny kamera. så nu sitter jag här utan kamera i 1 månad (!), hur ska jag klara mig?!
var i skolan och fick reda på provresultatet, vg ++.. hm, vad är det för betyg haha :D jag är nöjd i alla fall, jag trodde jag skulle få ett G, till nästa prov tar jag mvg:t i alla fall.
så lånade jag fotostudion + kamera och fotade lite produktbilder. det är bra att de har tillit till en ibland, eller så är det bara sorgligt att jag har pluggat så länge där :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va duktig du är med Valle å Theo. puss å kram

2011-09-05 @ 17:52:40
Postat av: Emelie

Va duktiga ni är!

Då är det med största sannolikhet samma MH! Håller tummarna för oss båda :)

2011-09-05 @ 21:39:46
URL: http://www.emeliebriding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback