MH film

Del 1
Det första momentet kom inte med tyvärr, ska försöka fixa det.

Kontakt- hälsning 4, samarbete 2, hantering 2
Theo tyckte inte om hanterningen och ville heller inte lämna mig. Hanteringen reagerar han likdant med oss så hans reaktion var väntad.
Lek- Leklust 4, gripande 4, dragkamp 3
Han började leka direkt och ruskade leksaken när han fick den. Men efter att ha kampat med testledaren ställde han sig en bit bort och väntade på att han skulle kasta leksaken :P därav 3an
Förföljande och gripande- förföljande 2, gripande 1
Han springer ut men går inte ändå fram
Aktivitet- aktivitet 4
Piplisa var framme som vanligt :D
Avståndslek- intresse 4, Hot 1, nyfikenhet 1, leklust 1, samarbete 1
Här blev jag verkligen förvånad, Theo stod lugnt vid min sida och bara kollade, även fast det var en väldigt rolig figge (enligt mig), sen går vi fram till figgen och när filmen klipps så går han fram och rycker leksaken ur figgens händer haha
Överraskning- rädsla 3, hot 1, nyfikenhet 2, kvarstående rädsla 2, kvarstående intresse 2
Inte så mycket att säga här, jag var bara glad att han vågade sig fram :D


Del 2

Ljudkänslighet- rädsla 3, nyfikenhet 2, kvarstående rädsla 3, kvarstående intresse 1
Han blev livrädd, flög in i mig så jag snubblade på både honom och kopplet. Sedan stod han bara där vid min sida och väntade på att jag skulle visa vad han skulle göra. Även hemma så visar han inte så mycket nyfikenhet vad gäller tappade kastrullock osv. han ser att det inte är något farligt och struntar i det. Vid passagerna så vill han inte alls gå nära, så en del minnesbilder är starka.
Spöken- hot 2, kontroll 4, rädlsa 4, nyfikenhet 1, kontakt 1
Dom här typerna var riktigt konstiga tyckte theo, hua! Väl efter när vi gick på promenad med späkerna som var avklädda så ville han inte riktigt gå fram, han tyckte de var skumma. Även här, minnesbilder...
Lek- leklust 4, gripande 3
Nästan samma sak här, men han var trött. och så sa testledaren åt mig att jag måste se till så att han tassar var i marken, så då kom jag av mig lite.
Skott- skott 2
Woho! inga tendenser till att släppa leksaken. Det är jag glad över, trodde att han skulle sluta leka helt och gå ner sig. Sen i passiviteten frågade han mig vad vi skulle göra genom att hoppa upp på mig. vanligvis går jag bara vidare när vi hör skott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback