Helgen

I helgen har vi varit på 1års kalas och haft pjamasparty hos en kompis. Vi har ätit massa piroger (empanadas) och det är första gången jag verkligen gillade dom.
kurserna är slut och jag har bara en uppgift som jag ska göra klart den här veckan. så imorrn börjar både Bokföring och Etik och livsfrågor.
imorrn ska jag gå en runda med Theo och filma lite mer följsamhet, nu jäklar måste jag tänka på mina fel och göra rätt :D

här är en film från i fredags (visst har vi lyxig fotbollsplan att träna på ;) )


2a slalompasset


hm, jag hoppas att jag är lika flitig med filmer och sånt när jag skaffar valp. det hoppas jag :D kommer ju starta en annan blogg då, börja om på nytt ;)

har köpt nytt foder oxå till halsbanden. jätte fina är dom, ett i cerise rosa och ett i ljusa randiga färger.


nästa helg och några helger framöver händer det mycket. för nästa helg ska jag på en hundmassagekurs, sjukt kul! och helgen efter det är det rallylydnadskurs, samt nästa helg, och då ska vi/jag även göra MH med theo, jätte kul att vi kom med! :)
sen är det även inplanerat att jag ska vara barn vakt men jag måste nog avboka det, kommer inte hinna. och sista helgen i oktober blir det rally igen sen en lydadstävling som jag ska åka och kolla på. måste börja klä mig varmt och sätta på mig tjocktröjor, t-shirt under jackan funkar inte längre :P hösten är här!



hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback