Dagens bild och rally



idag var jag theo, matte och husse på rallylydnadskurs. det var lite som jag hade förväntat mig, med massa lockande hit och dit men ändå massa saker som var svåra och knepiga. theo är ju oxå ganska snabb oc tycker saker skulle hänt för flera minuter sedan hehe. sen är hans fotposition inte den bästa, han blir sne och hamnar bakom samt för långt ut. inte lätt :P
jag sa iaf att vi skulle träna på det separat, inte bra att hålla på med detaljträning där på plats, så att han förlorar attityden. kursledaren var iaf jätte bra, positiv och bra på att lära ut :)
theo blir ju oxå lite så där osäker om jag sätter honom ner och så ställer jag mig själv i position. jag har använt omvänt lockande så att han ska sitta kvar och det går framåt. men jag tror att han är lite rädd att man ska trampa på honom :rolleyes: hehe



jag kom hem för ett tag sedan, middag hos svärföräldrarna och mys. deras barnbarn var där oxå, dom är så söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback