Nacka

Imorgon åker jag, jenni med theo och tilo till nacka bk. Äntligen lite träning lixom :D måste skriva en träningsplan! *påminner mig själv*

Idag har jag tagit mig en tur i skolan och pluggat bokföring, fick lite myror i brallan den sista halvtimmen men jag överlevde som tur var. Sedan träffade jag en "gammal" klasskamrat, vi ska styra upp något, kanske i helgen?

Igår hade jag min nya daghund på prov, en liten krabat som heter Casper. En riktig lurvetuss :D(pudel, jrt, cocker) Lugn inne och sov på Alles fot som kudde mest hela tiden. Tog för sig att hoppa upp i soffan och sedan sängen, där fick han i alla fall inte vara. Fick påminna honom x antal gånger :D
Ute var det röj minsann, herren kan tydligen inte gå i koppel. Kontaktträning ska vi träna på, samt matte och husse!

Så här stod han samt satt på armstödet
(jag vet att det ser ut som att det är ett bombnedslag, men bilden ljuger :D)



Nu håller vi på att laga soppa. Mycket soppa nu för tiden, men det passar bra i rusket ute. På tal om rusk så ska det nog regna lite imorgon... hoppas det slutar snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback