Filmer

har haft en miniblogg paus. har inte orkat lägga in filmer, varken här eller på utube. men nu kommer några =)

Baklängesmarsch och fritt följ

jag har fått massa bra tips om hur jag ska göra och gå vidare med fria följet, ska testa nästa gång jag har theo. alltid mycket att tänka på :D

Klossträning

här har jag ökat kriteriet lite. men släpper igenom en del saker ändå, lilltotten kan ju bli lite frustrerad och då går inget bra.

apportering

han älskar typ att apportera, skit kul. och i torsdags så lyckades jag få honom att hålla i en träapport! synd att jag inte fick med det på film.
förut när jag testade så spottade han ut och tyckte det var skitäckligt material. jag är glad att han kan hålla i olika saker, fast han tuggar ju som satan, men det gör inget :D

jag har mer filmer som jag ska fixas, filmade 18 filmer sist vi tränade, hmm..

igår var det halloweenfest. först var vi på barnkalas och åt tårta. vi gav födelsedagsbarnet en trumpet, hahaha. stackars föräldrar :D
sen gick vi vidare till en halloweenfest, sminkade oss och vi blev superläskiga. bilder kommer nog sen :D om ni vågar kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback