Bare Minerals

Nu känns det som att jag gör reklam men men :D
Testade precis mitt nya mineralpuder. Tog ett tag innan jag fattade vilken av alla burkar och penslar jag skulle använda. Fick med en CD som jag kollade på :D
Iaf var det enkelt att använda och det känns inte som att man har smink på sig. Iof var det flera år sedan jag hade flytade Foundation på mig, har haft ett annat mineralpuder från make up store, men jag var inte nöjd med det, för det hade lite skimmer i sig vilket gjorde att man såg lite flottig ut :P



Japp ett kort inlägg, nu ska jag fortsätta min fredag =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

absolut! Får se om jag kommer ihåg det mitt i allt ;)

2011-11-25 @ 22:03:44
URL: http://www.emeliebriding.se
Postat av: Felicia

NAIS!! :D kirrat nå?

2011-11-28 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback