11-11-11

En mycket symbolisk dag idag..

igår la jag mig på soffan en stund och kikade på tv. och vips så somnande jag och försökte tvinga mig att sova hela natten. det slutade med att jag gick och la mig i sängen vid tolv och var vaken i nästan 2 timmar. sen vaknande jag lite senate oxå och låg vaken i 1 timme kanske. dumt gjort lixom!

nu sitter jag o väntar på att alla snickarsnubbar ska gå hem, ska vill tvätta! de håller på att byta åt alla fönster i alla lägenheter, dock inte våran än. ett himla bankande och röjande klockan 6 på morgnonen, det är härligt det!

imorgon är en stor dag. i alla fall för mig. jag ska ut och resa på tu man hand :P jag ska nämligen hälsa på en uppfödare och träffa massa kelpisar :) både mamma björn och pappa björn kommer vara där, väldigt spännande :D

igår sökte jag även en massa jobb, hade tänkt mig ett heltidsjobb i närheten av där vi bor, någon som kan ge mig?

så saknar jag Felicia, min Felicia.. hoppas vi ses till jul. jag ska fira jul med Alle och hans familj sedan åker jag upp till Dalarna på juldagen. det blir skoj!

slänger in en norgebild eftersom Felicia bor i Norge :D
jag tycker det ser ut som att han är inklippt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback