Veckan

Vi fick ju hem Latour i måndags men tyvärr åkte han hem idag söndag. Vi har haft en rent ut sagt helvetisk vecka med denna katt.. :D
började med att han jamade konstant, typ löpjamade. sedan kissade han ner Alles serietidningar, hans samling med gamla tidningar. och så fortsatte det... han blev värre och värre och tog sig ut, han öppnade balkongen vid 5 på natten och hoppade ut :O vaknade klockan 8 av att han var borta och rusade ut. letade överallt och så var det några byggjobbare utanför grannhuset som jag tänkte att jag skulle fråga om dom har sett honom, som tur(!) var så hade dom det. de hade vaknat av att Latour hade tokjamat och sovit på deras altan. så när jag gick in på gården satt det typ 5 katter där som dom inte ägde :D han satt helt knäpptyst på ett litet tak och ville inte gå hem.
efter det så han har försökt ta sig ut vid alla fönster och ytterdörren. han kan nämligen öppna dörrar...
så allt jamande och rymningsförsök har han underhållt oss med under några nätter. hrm.
så han fick åka hem, lillpelle.

i fredags var vi ute i haninge och grillade. det var så gott och väldigt trevligt sällskap, ser fram emot och hälsa på bebben som kommer om 1 månad, herregud vad tiden går fort.

igår var jag barnvakt åt lilla Mathilda, som har kommit i trotsåldern. herregud vad jag kämpade :D så stannade jag kvar hos dem och kollade på euro.. nånting (melodifestivalen). åt morötter som vi dippade och pistagenötter, mys!

idag har vi ätit ute, jag tog en sallad för ovanlighetens skull och sedan åkte vi hem till alles föräldrar och löste suduko och drack te.

på onsdag ska jag på intervju, nice! när jag sökte jobbet missade jag dock en mening..: i jobbet ingår även att ge råd om bilartiklar. haha ja, det kan jag mycket om ;) men jag får väl lära mig, eller ha en fusklapp. dvs. om jag får jobbet :rolleyes:

nu blir det mer tedrickande och en kvällsmacka.

natti!

(bjuder på fler bilder sen på Latour när jag får hem kameran som jag glömde vid grillningen)

Kommentarer
Postat av: Fille LÅÅ

Tråkigt att han inte kunde vara kvar :(

2011-05-18 @ 06:18:58
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback