Intervju

hektisk dag! vaknade klockan åtta och begav mig halv nio till midsommarkransen. gick hem och var hemma i en kvart, slänge i mig två mackor och ut igen. denna gång till täby. alles snälla lillebror följde med som sällskap och bärhjälp. 1 timme tog det ut dit och hämtade lite grejer som tog 2 minuter. vänta på bussen i 20 min sen hem igen. är helt slut!
men hemmavistelsen blir inte långvarig, ska på jobbintervju klockan 14 sedan åker jag in till söder och hjälper mamma med lägenheten. sen ska jag till skärmabrink och få hjälp med matten. puh! när ska jag hinna äta och så?

well. jag läängtar tills nästa helg. då ska jag nämligen åka till borlänge och träffa Fille :cool: och kika på lydnadstävling :) på tävlingen kommer det även bli en blinddate ;) haha
jag hoppas lilla mormor är hemma så jag kan hälsa på och sedan ta med hennes lilla vita ulltott på tävlingen, han behöver sånt.

igår köpte jag en ljusbrun toning som jag tänkte slänga i. men vågade inte göra det dagen före intervjun haha. kommer dit helt fläckig och grön i håret. vi får väl se hur det blir ;) färgen på bilden är helt perfekt! men det kommer ju sällan bli så.. den andra färgen jag blev rekomenderad hade en röd nyans och det ska jag inte ha, kommer se (ännu) blekare ut, nä det passar int!

nu ska jag sörpla i mig lite yoghurt och fixa till mig lite. liite anständig måste man vara, har jag hört ;)

chao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha just det, ja men det har vi också tränat lite på, hon ligger ganska bra men det kan bli stabilare ;)

2011-05-19 @ 23:17:27
URL: http://www.emeliebriding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback