Dagens planer

vilken rolig dag det här kommer att bli. det är det redan. Theo kom klockan 8 och var glad att se mig. han sprang inte ens in för att städa upp kattmaten (som inte finns just nu) och det är stort :D
han sitter just nu intryck under mina ben vid datorn och väntar på att vi ska göra något kul. sötungen :love:
förresten luktar han inte så gott. han har ett fästingmedel som är gjort på massa örter, ett recept jag gav till ägaren. luktar som rökt.. någonting. så sticker det i min näsa.. :P

tänkte i alla fall gå ut och träna men inte än. blir nog ett pass här hemma först.. vill lära honom något nytt, undra vad det ska vara? kanske sitta fint. vi får se :) stänga skåpluckor kan han ganska bra, även om det tar lite tid ;)
han är förresten fin(are) i pälsen nu. mjuk och blank. han har fått sig ett redigt bad och det behövdes nog.

sen vid 11 blir det tvätt, tänk att jag alltid spar på tvätten för lång tid så att det blir riktigt jobbigt o tvätta.. :rolleyes: not good! skulle egentligen hjälpa mamma vid fyra och städa lägenheten, men gubbarna kommer inte ha jobbat klart och då är det onödigt att vara där o fixa.

men sen klockan 19 så kommer vi vara i hässelby och kika på katt :love: och jaa, man ska inte hoppas på för mycket. försöker banka in det i mitt tröga huvud!! vill inte bli besviken, som alla andra gånger :thumbdown: haha verkar som att ingen har velat ha mig som kattägaren men så är inte fallet, jag har helt enkelt varit för sent ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback