Ont..

tydligen har jag sträckt mig i smalbenet.. väldigt konstigt ställe och bara på vänster ben. hände nog när vi var o gick i Hellas. otur hade jag som vaknade upp lika jävlig idag igen, skulle ut på utflykt med Molly o Valle. vi funderad på hunden Ö men jag är lite skeptisk mot de stället. har aldrig varit där så ska inte säga något. sedan ligger de ju på drottningholm, hur kommer man ens dit? :D

blev en haltande promenad och så testade jag att köra lite uppletande med valle. satte honom och gick iväg 30 meter och droppade den lilla bollen som vi hittade i hellasgården :P gick tillbaka och sa Sök. det gick så bra :D skit kul! gjorde några skick och så bytte jag plats. ibland är han lite för snabb och då hänger inte nosen med men det är mest om vi kastar bollen och den försvinner i snön.

fick hundmöten oxå så klart och det gick lika bra som igår. litar mer på honom oxå. såg en hund på en stig och jag hade honom lös. klickade när han såg den och så gick jag bara. dutti dutti :)

på fredag ska vi till mamma på fredagsmys hihi. äta lite prata och kanske spela något spel. sen på söndag efter att valle har åka ska jag vara barnvakt. åt söta mathilda hihi.

annars då? joo.. är så sjukt valpsugen så jag dör. jag vill börja NU! ska man hinna bli skrynklig innan en vappe flyttar in eller?
+ :S

nä jag blir galen på det här med att skaffa hund. enda sättet att kunna ha tid o vara med hunden är om har eget företag eller jobbar hemifrån. vilket inte kommer gå eftersom man måste jobba med datorer på något sätt då, ja alltså hemifrån.
sätta hunden på hunddagis? nja.. hellre en privat dagmatte, som jag :D men hur ska man kunna hitta någon som man kan lita på? aja de där är ju långt fram :rolleyes:

just nu sitter jag o äter 5 minuters kola hihi. satte upp nya tvn oxå, fy fan vad stor den är :O monster haha. blir bra att kolla på film på :)

nog babblat, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback