Mera

snö? ja när vi kom in från promenaden så började det snöa.. igen. det har blåst som satan men trodde inte de skulle börja snöa. det regnade lite igår kväll. var i alla fall en sväng i rasthagen och träffade theo precis innan. den här gången var det chrisitna som var ute med honom. hon tyckte Valle var en helt annan hund :) kul kul. hon stod och pratade med en annan ägare när jag såg dom och då passade jag på att träna med valle. det gick mycket bra :)
så lekte han med två russlar och en whippet, gud vad fin den var. gillade inte alls dom förut men efter att jag har sett salukis så har mitt intresse för vinthundar poppat upp. titta på den här tjejens hundar tex http://salukitrix.wordpress.com/

när alla gick så körde vi lite mer uppletande det gick bra men han blev trött snabbt.  kommer upp film så fort kameran är laddad. + bilder.

åt en taco som var från middagen igår. fanns bara sås till en så det är nog dags att laga lite mat. senare ska jag lägga upp en film hur jag klipper klor på Valle. han har ju blivit lite jobbig vad gällande de :P

blir lite irriterad att min furminator inte har kommit än. den skickades för tre dagar sedan och ska komma idag eller imorn.. hoppas verkligen på idag så man slipper allt hår som yr överallt. damsög igår och det är lika mycket hår nu som de var innan. inte så mysigt att få hår i maten, det kommer alltid ett hårstrå hur man än bär sig åt :rolleyes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback