Blir med..

hund igen :D skojj skojj! Valle kommer redan imorgon bitti klockan 9:00. så Cesar får åka ikväll när alle kommer hem.
jag o valle ska nog kasta oss ut direkt på en hundträff med några forummedlemmar :) först var jag lite tveksam eftersom det var länge sedan jag träffade honom men det lutar åt att jag hänger med.

var inne på tradera förra veckan eller om det var den här. budade på lite piercingar bara för att. jag vet att jag borde ha tagit ut min för länge sen men det är som en vana att ha något där. märker den knappt ändå och så ser man smalare ut haha :D

tyckte dom var lite annorlunda och så..



det är så fint väder ute :D hoppas de håller i sig. tänkte börja med lite uppletande med valle och då är det ju bra om lite snö har töat bort. såg nu när vi tränade med Molly som är yngre till o med att hon var så bra på det. letade efter bollen som jag kastade och tappade bort. så hittade hon den på ett kick :) tror att valle använder ögonen mer då jag inte vet hur många bollar han har tappat bort i snön :P

så fullt upp blir det. på kvällen skulle jag o alle till ett par kompisar men nu kommer ju lillskiten och de kanske inte vill ha en dregglande best hemma hos sig. så då släpar vi med honom till alles föräldrar och så kommer brorsbarnen oxå :) gud vad glad jag är att hans föräldrar är hemma från chile, då få man äta massa god mat som man aldrig får äta här hemma. typ som kött :D

så fort snön är borta ska vi bege oss mot landet igen. och jag har fått i uppgift att se vad vi ska så i vårt ännu ej klara land. sallad, potatis, rädisor, morötter, persijla och gräslök. mysigt va :)

nä det ska bli skönt att komma ut och röra på fläsket, känner att beach 2011 ligger långt bort just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback