Besök

styrde den stora svarta mot djuraffären nu på morgonen för att inhandla ett ben. vi ska på middag ikväll så tänkte att han skulle få ha något att göra :) fattar inte att ben kan vara så sjukt dyra :O det jag köpte i medborgarplatsen var helt värdelöst. blev miljontalt små benbitar över hela govet och han åt upp det på 30 minuter samanlagt.
sedan gick vi en snabbis till rasthagen och stora pyrneern oskar var där. han ville bestämma vääldigt mycket och valle åkte nästan på stryk.
så gic vi hem till theo för jag skulle testa furminatron på honom. superbra gick det och valle var så lugn o fin :) bra intryck haha. i alla fall så märkte jag ganska snart att borsten var lika bra som på valle bara att theos päls flyger omkring och att det kommer ta ett antal timmar att kamma bort all död päls.. ska i ala fall ställa upp med det för att ägarna är så snälla mot mig. blev kvar där en lång stund och visade filmer, trick och pratade. lite fodertips blev det oxå. ska försöka hitta en bra kurs de kan gå med busen :P


snart ska vi ut igen, åka till söder och träffa molly. hoppas juckobert inte är på hugget haha :D känns som att jag har mer kontroll över honom nu och jag kan läsa honom bättre. han lyssnar superbra i rastgården och kommer på inkallning även fast hundar springer runt :) very good!

har slängt i mig resterna från igår, blev inte samma sak som igår då friteringen blir mjuk i micron.
ska fota lite nu när vi beger oss ut igen tänkte jag :) vilken härlig dag det är ute förresten, såg första vårtecknet när vi var ut imorse :D och marken har börjat visa sig riktigt mycket på vissa ställen. får inte bli alltför glad då det kommer snöa igen ända till april. läntar till att körsbärsträden börjar blomma, gud vad fint det är :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback