Avokado

Jag har ju börjat äta avokado nu. väldigt konstigt att jag inte gjort det förut. jag jag äter det i små mänger på mackan o i sallader så där. inte som alle som äter upp en hel på under en minut med lite salt på :D



har typ inget att skriva om mer än att jag börjar nya kurserna nu på tisdag. har fått tag på matte c boken men ingen grafräknare som jag kom på att man oxå måste ha. samt spanska boken då... får kika i skolan om det finns någon till rimligt pris, sikka skojjare det finns lite här och där.

idag har vi bara varit hemma hos alles päron och ätit god mat och pratat. igår var vi hemma hos några kompisar på kvällen och innan de kommer jag inte ihåg :rolleyes:

nu ska jag koka mig lite te och rosta mackor med skramlande ägg på :D
mycket roligare när man har hund och skriva om sin dag och alla upptåg. skola, hur kul är det ?

funderar på att gå en utbilning i sommar, juni. en hunddagisutbilning eftersom jag var lite trög att fatta att jag ville hålla på med hundar. ska ta reda på mer om just den utbildningen jag funderar på så får vi se :) den kanske krockar med mina kurser som börjar nu, vet inte när dom slutar.
för om man jobbar på hunddagis eller liknande så får man ju ta med sin hunden på jobbet ;)



juste!! när vi var på ikea så ropande dom ut i högtalarna att man kunde vaccinera sig PÅ ikea. en ambulans skulle stå utanför.. gissa mot vad. svinis så klart! men herre gud, det är helt sinnes sjukt om folk fortfarande gör det. media har (tillomed) gått ut med att allt var i princip fejk. plus alla biverkningar. voi voi.. :bigeyes:

Kommentarer
Postat av: Felicia

skön bild :D



ja man ska äta avokado så :D som alle!! och som du :D

2011-03-23 @ 18:13:46
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback