Jobb

Jag har jobbat hela veckan och ska jobba imorrn också. idag ringde klockan 05:45, det är fan inte en mänsklig tid att gå upp på! jag genomled dagen på jobbet och det var fullt upp hela tiden. snacka om att man blir cola, kaffe och redbull-beroende av att jobba på en mack! :bigeyes:
det var i alla fall skönt att sluta relativt tidigt och inte som imorgon när jag slutar 22. nu hinner jag få lite sol :)

det var (nästan) tänkt att jag skulle gå på peace and love festivalen men jag hade inte fått någon biljett ännu. den lottades ut och så fick jag ingen, är lite lättad faktiskt.. hade massa jobb och en träff som jag bokat in för länge sedan, o det kommer ju fler festivaler :D

I förrgår så såg jag en kille komma med två kelpies över vägen och han gick förbi macken. jag stack ut huvudet genom luckan och vrålade "vart kommer dina hundar ifrån?!" haha asså snacka om NÖRD! som tur var stannade han och fikade och så växlade vi några ord, det var hans tjejs hundar så vi får väl se om jag kan hälsa på dom. ganska intressant hund, eller var man nu säger.. som jag vet ganska mycket om, kul!

Schäfer? :P


nu ska jag ut i solen och snart kommer alle hem. mina fötter värker och känns helt uppsvällda men jag orkar inte bry mig så mycket, ge mig lite sol!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback