vilken skillnad

idag har jag varit med på EFIT (ett foto i timmen), lägger upp bilderna innan vi ska sova eller imorrn :)

tränade med valle nyss. "tassen" som faktist är ett färdigt trick nu :D så duktig. och "sitt fint" börjar se bra ut. han kommer nog inte kunna sitta längre stunder pga av hans balans och så måste man locka honom upp.
men jag tycker han har fattat det ganska bra, att sova på saken är verkligen en bra grej. till att ha fattat yttepytte vad det handlar om ena dagen till att poletten trillat ned :)
sedan körde jag lite rulla, men den poletten ligger och klirrar någon annanstans. blir lite ivrig och tassarna flyger upp lite var stans :P

så tänkte jag att jag skulle testa och kampa med honom då jag har kört stenhårt med loss kommando ute med tennisbollarna. tog min kampfläta och sa ta den sedan loss, han släppte direkt :D varvade mellan ta den och att ge en godis, klickade såklart för att förstärka. fick lugna honom lite dock. kampgalna hynd! men jag blev mäkta förvånad och glad :D vilken skillnad och då har jag inte ens kampat med honom sen jag fick hem honom. bara apportering och nöta nöta in loss.

bjuder på ett eller två foton från dagens prommis :)



kollar på liftarens guide till galaxen, ganska bra faktist. lite knäpp bara :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback