Segt

Ja jag vet att jag inte har lagt inte bilderna och skrivit på länge men Blogg.se är nog segaste plasten att blogga på. måste nog leta upp en annan för det här fungerar inte.

Felicia har precis tagit sina 4 väskor och åkt hem. vi har haft superkul! eller vi gjorde det kul för att ha varit där vi vart, hrm.
lite kort uppdatering.
Fredag: Var på möte på morgonen och hade sovit skit dålig natten innan. mötte upp felicia på stan och gick runt där och kikade. åt lunch och sedan hem vid 5. gjorde oss i ordning för en liten barrunda. det blev ett ställe på söder och där satt vi hela kvällen tills det stängde :)

Lördag: var ltie småtrötta med begav oss till stan och kollade där vi inte var igår. bestämde oss för att vi ville gå på bio men missade de filmerna som började runt sex. och vi ville inte vänta i två timmar på nästa film så vi åkte hem och gjorde oss i ordning för en till liten utekväll. kom i alla fall ut vid halv tolv och alla ställena var smockfulla och långa köer. så vi gick in på ett ställe som jag inte varit på och fy fan rent ut sagt. det var det värsta jag varit med om. kommer aldrig gå dit igen ens om jag får pengar för det.

Söndag:
softade hemma ett bra tag och åkte sedan med alle till liljeholmen för att hjälpa honom att städa en lägenhet som hans kusin ska hyra ut. åt pizza och städade som galningar. sedan gick vi på bio, såg The green hornet, jag tyckte den var bra och lite rolig men de hade misslyckats att göra vissa saker roliga fast det var menat att man skulle tycka det.. bra förklaring :S

Idag:
gick upp ganska tidigt och sedan ut på stan (igen) :P var in på carlings och köpte en sommarklännig samt två tröjor till alle. gick lös och shoppade lite saker på HM oxå så nu har jag superångest för hur mycket jag har bränt i helgen.. fyy. vågar inte ens kolla på mitt konto.

så nu ska jag ta i tu med pluggandet och vara duktig. imorrn blir det att hälsa på mamma och sedan skola.
på onsdag ska jag bleka tänderna, wiie! eller jag ska gjuta en form och komma dit en gång till. men skönt att ha det gjort så snart som möjligt :) kan man äntligen le så att folk inte blir avskräckta för en ;)

sena bilder på theobusen




lägger kanske upp lite bilder från helgen oxå om det finns några fina (anständiga) :D
nu blire plygg!

Kommentarer
Postat av: Felicia

wiiie wiiie wiiie :D:D greeat helg!!! :)



underbart fina bilder på theopluttis :D

2011-02-01 @ 00:34:37
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback