Ny design

Alle hjälpte mig. Jag satt i hundra år och försökte fixa till siluetten, så fick jag hjälp och det visade sig vara mycket lättare än vad jag höll på med :P så fixade han en massa med koden o så.
i alla fall är jag nöjd, för tillfället. ska ha den tills jag gör en ny men just nu kommer jag inte på någon annan design.
självklart tog jag en bild på valle. theo har alldeles för mycket päls. jätte svårt att klippa ut :P

imorrn kommer mamma o hennes boyfriend hit och ska äta tacos, spela spel och fixa våran taklampa. vi är inte så tekniska av oss ;)

jag fick ett sånt sug på att äta ungspannkaka med bacon men jag vet att det är lätt att misslyckas när man har gasugn..... well, jag gav det ett försök ändå. i vanlig ugn så tar det 20 minuter ungefär min tog 1 timme (!). fick skära den i bitar och vända på den, men den blev fortfarande inte perfekt klar.

ser inte så gott ut kanske, men det var det :)


cesar har hittat en perfekt plats vid elementet på en låda som egenteligen ska ner till förådet. men den får stå där, han gillar ju att sitta där plutten.

imorrn ska jag ta mig ut till staden och fota gärnet. så jag blir klar. ska även åka och lämna tillbaka lånekameran och hämna min egna, det är på tiden!

nu blir det film time och/eller lite pluggning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback