Memo

nu ska jag alldeles strax bege mig till skolan. på fotokurs. har lite dålig motivation till att hitta en perfekt turistbild. har svårt att se den framför mig men jag får helt enkelt leta.

fick jätte gamla bilder från Felicia härom dan. satan vad smal man var, såg verkligen fräsch ut :D ja förutom de hemska bilderna då ;)
på tal om fräsch så ska jag bleka tänderna :) behöver bara boka tid. man är lite halvt rädd för den där jutnings grejen de ska trycka in i munnen. blääk!
så snart kan man äntligen smila utan att skämmas.

Cesar har börjat som han slutade här innan Valle kom hit. klösa på vår soffa! alle tror att det är trots men det finns tydligen inte hos djur. tror det mer är lite uppmärksamhets relaterat.
igår klöste han till och med på alles nya dataväska. vilket jag far upp och vrålar åt honom.. inte bra men jag blir så trött!
nu står det en blomspruta nära till hands. det händer att han klöser en sekund och sedan springer iväg och ruskar på sig, som att jag har gett honom en liten dusch, fast jag inte har det. så det borde väl sitta lite i närminnet och är kopplat till det.

borde föresten ta upp klickerträningen med honom igen. tror jag ska hoppa över till shejping. det dåliga är att jag bara kan använda hans egen mat, så får passa på när han är hungrig :P

började läsa en bok igår, Memo heter den. handlar om den enklaste vägen till bättre minne. när jag började läsa den verkade det vara för bra för att vara sant. dom beskriver boken oxå som bäst så vi får väl se. verkar super i alla fall :D

nä nu ska jag springa iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback