Imorrn..

ska jag kanske passa theobus :) var såå länge sedan sist. har träffat honom ute men det är inte samma sak. han har tydligen blivit döv och äter fågelfrön?? well, jag ska nog inte ha honom lös för han lyssnar inte så bra på sitt namn.
men saknar att leka med honom. han är så på och helt kampgalen (har det visat sig) och kan loss till 99%. till skillnad från valle som hade för stort ägandebegär.

nu snart ska jag röra mig till skolan, foto idag. usch känner mig usel som knappt har börjat med mina turistbilder. men det är så svårt att hitta en bra bild när man inte ser det framför sig. så är det ingen sol, bara grått o dystert.
måste ha något program som heter bridge men jag vet inte vart man får tag i det..
så har jag fått veta att man ska fota i raw-format. för jpeg förstör bilderna.

vet ni den här låten Like a G6 ?(sök annars på spotify) jag har aldrig fattat vad G6 är.. men tydligen är det ett flygplan som kändisar åker med. haha tyckte bara det var så töntigt och lamt. vad är det med dessa texter nu för tiden? varje gång det kommer en ny låt nuförtiden (läs thevoice style) så är det som att man har hört den förut. väldigt tragisk!
lyssnade en hel sommar på metropol (ingen reklam)men nu tål jag inte den kanalen längre. de som är radiopratare där bryter värre än värst. tåål inte sådant. speciellt när man kan prata normalt. nej så nu kör vi P3, en trogen kanal och utan reklam.

nej nu måste jag skynda mig om jag ska hinna komma i tid (vilken snygg mening).

bye!

liten theo i somras :P

Kommentarer
Postat av: Felicia

det är ju en biiil :D



låten är ju störtskön fooer faaen :D:D

2011-01-20 @ 20:16:34
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback