Barnvakt

Imorrn ska jag vara barnvakt åt sötaste matilda :) mammas kompis barn.
ska vara hemma hos dom i sundbyberg, mys mys! ska sova där och bli bjuden på middag innan, göllit.

är fortfarande död.se men det funkar. såg förresten att det blivit vinter igen.... inte välkommet! snöat hela natten och det ser ut som att man kommer att blåsa bort om man går ut.
har inte så mycket att skriva idag men än att jag måste plugga innan imorgon... puh

fick förresten ett mail igår om en tjej som behövde dagmatte. tyvärr behöver hon hela veckor varannan vecka. hon är ledig på onsdagar och det är jag med. lite typiskt. en labbe blandning på 9 månader = kul! hon tyckte det lät bra med aktivering osv. för det är ju det jag gör ;)

satt igår och skrev upp mailadresser till olika företag och vart de låg (hundrelaterat). så nu gäller det bara att skriva ihop världens bästa personliga brev. så har jag bara en meritlista... borde skriva vem jag är på ett CV istället. som alla andra har gjort.. hm.

jag har totalfastnat på rostade mackor med ost och sylt igen. fyy vad gott det är!

jajja nu ska jag göra saker som måste göras.. läsa forumet, diska, plugga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback