Barn

jag var barnvakt igår åt sötaste matilda.. guud vilket charmtroll!
när jag kom dit så var hon i full färd med att dansa omkring. runt runt och trippa fram på tårna. bompa dansen (bolibompa). sedan äälskar hon fåret shaun (shåån som hon säger).


det gick hur som helst bra. hon ropade efter mamma några gånger så jag fick sätta på lite musik eller shåån :P
bytta min första bajsblöja :O inte så äckligt som jag hade föreställt mig dock :D hade nog varit svårare om någon hade varit med, då hade jag nog lämnat över bördan till någon annan :D men när man är själv så är man illa tvungen.
tittare på lite let's dance oxå, det fanns inget annat på tv sen stängde jag av och satte på Frankenstein, en film från 1931(tror jag) i svartvitt :D lite bra var den för jag stängde inte av. "Alone, bad. Friend, good" ;)



just nu sitter jag o väntar på jessika. här ska det praatas lite när hon kommer. redan 10 minuter för sen haha. gör inget :) jag är ändå inte klar med allt som måste fixas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback