Vi är igång!

Hade Theo igår igen och ska ha honom imorgon med. Massa tränig för oss och man märker att det lönar sig att träna mycket.

Fortsätter att öka tiden, men försöker ändå få honom att lyckas

Mycket bättre! Mindre frustration, knappt någon alls :)

Han verkar ha fattat ganska bra, men jag vill att han inte ska kasta sig in i handen för att få godiset. Kan köra omvänt lockande men vill att han ska ha fokus på hoppet(tekniken) innan jag börjar med stadgan, får se hur jag gör.

Fritt följ, han hade fin kontakt, tyvärr lite långt ut. Men fokuserar bara på attityden, körde tyvärr för långt, skulle ah brytit innan.


Idag var det andra dagen på jobbet, det kändes mycket bättre än i måndags :D var helt mosig i huvudet efteråt. Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska ringa, vi ska gå på öppet hus och dricka glögg, mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback