Sommarvärme

vad underbart det är nu när värmen verkar ha kommit för att stanna. har suttit från tolv ändå till tre och solat, ätit mat och pratat på balkongen. lite färg fick jag men det bli väl inte så mycket mer än såhär med min grisfärg till hud :D
lagade jätte god mat oxå. zuccini, paprika, lök, tomat, selleri wokat med currypasta och creme fresh. till det hade vi fetaosttärningar, rädisor och bulgur.


sedan har jag suttit i timmar och lyssnat på gamla svenska lektioner som förhoppningsvis ska hjälpa mig med två uppgifter som ska vara klara tills på fredag, stress stress. såklart har man hittat på annat "viktigt" än att plugga vidare... och nu ringde mamma och sa att jag skulle möta henne :P blir nog en filmkväll med lite godis. jag som tänkte gå ner någon gång innan nio och köpa lite choklad annars meen ändrade planer ;)

granen som skymmer 1 timmes sol...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback