Grillad

jag ska klara det! men fy fan vad tufft det är och kommer bli. är till 95% klar med ena stora uppgiften, den visade sig vara rolig att skriva :) pluggade lite spanska och har sedan suttit med den andra uppgiften, som jag märkte var skitsvår.. kul. matten då.. ja, jag fattade lite mer på gårdagens lektion och nu på fredag är det prov på kapitel 1, hur ska jag hinna repetera hela kapitel 1? jag kan knappt hälften.. bra där ;) + fet uppgift + spanska prov imorrn. men det ska tydligen vara jätte lätt.. jag som inte ens vet hur man sätter ihop en mening eller börjer ord. yes yes, jag mår bra nu. har tagit pauser i form av att äta, duscha och läst på forumet.. såna där viktiga saker ni vet ;)

nu på fredag åker vi till landet igen, bra tajming va ;)? och väl där tänkte jag göra tredje uppgiften. fan vad smart jag är! nä, mitt huvud känns ganska grillat och jag har noll idé eller motivation till vad fan jag ska skriva. i need help!
en krönika.. hmm. en kortare text känns skönt att det är. förra arbetet blev 3 sidor. men en krönika känns svårare för då måste allt vara pefekt, inget ordbajsande lixom.

nu ska jag vänta på alle och försöka få medlidande och kanske lite hjälp. har förresten frågat folk om just litteraturhistorna och ingen vet någonting. well, det kanske inte är så viktigt att veta då.

nu, mer påskmust och blåsa håret, återigen, viktiga saker ;)

kört fast


vad mycket svärord det blev i det här inlägget, kanske behövdes för att rensa. huvet.

just det, värmen tog slut tydligen. från och med måndag ska det regna en vecka här och vara svinkallt, det ser jag fram emot ;)

lite mer skit: projektet färg hår har inte kommit igång. tänkte att mamma skulle hjälpa mig med det men det får bli när hon flyttar hem till sig igen. ska nog i alla fall köpa färg när vi åker till landet, finns en bra och billig affär där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback