woho!

fick csn pengar idag! jag o alle har varit så duktiga att vi redan har betalat december hyran för nästan en månad sen. så skönt!
men nu får man vänta tills januari igen innan det kommer in pengar. lite lång tid men jag är så bra på att spara :D

sen ska man köpa julklappar oxå. hmm...
jag tänkte skynda mig och handla en dagbok till Hanna som måste skickas så den kommer fram innan 1 december, hinner jag det? :S
till mamma vet jag redan vad jag ska köpa, hihih
men till alle har jag ingen aning.. jobbigt det där!
sen är det väl farmor oxå, supersvårt! kanske en trisslott :D haha njee
som alle säger: jag ger aldrig bort trisslotter, tänk om de vinner 1 miljon, jag skrapar dom själv. haha snååljåp!

har nyss ätit ris med sprödbakade torsk filéer eller vad det heter. och nu är det nog dags att sätta igång med läxan.

bakade tigerkaka igår. jag som inte gillar sockerkaka, tycker det blir så torrt. men den blev faktist as god. lite klet på toppen, för våran ugn är lite speciell ;) men det är bara bra ibland serru. sen har man lärt sig att ha mest cholkadsmet och inte vanilj :D såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback