Vinterdag med Theo

Det här var första gången jag fotade ute med theo, i full fart. tog 80 bilder och de här var de som blev ok.
när vi kom till "rasthagen" var theos kompis där, en flattetik. de rejsade järnet i 10 minuter sedan kom det två schnauzrar som inte var lika roliga. den ena började skälla ut flatten och theo blev rädd. hon förskte trösta honom med pussar, göllit =) så när de kom slutade de springa runt så jag fick så lite kort.
tyckte jag tog typ 50 bilder i början för jag knäppte bara av healtiden, men blev förvånad hur lite kort det blev när jag kom hem. bättre lycka nästa gång :D







puss puss

Theo kikar på den stora hunden

den här smög bakom mig och när jag vände mig om så stod den där, stor som en häst!

tror den var av rasen pyreneer



snönos!




imorgon ska jag oxå passa theo. som för övrigt har blivit man (9 månader tog det innan han lyfte på benet). "men inte i huvet" sa theos matte. jag tycker det är ltie skönt att han är valpig, busig och lätt att hantera.
nu ligger han under datastolen och tar en lite siesta, när han vaknar ska vi träna lite trix =)



Kommentarer
Postat av: Felicia

JOHO du har väl fotat honom ute? :D När ni lekte med den där tjejen. Alles kompis tjejs brors flickvän eller vad fan det var hahaha ;p



Söta och fina bilder i alla fall :D Ser skithärligt och mysigt ut. Och shiiiit vad mkt snö ni har :O Mkt mer än i Dalarna haha ;P



JA youtube suuuuger fan haha ;p

2010-11-30 @ 16:34:48
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback