sammanställning?

happ då blev alle sjuk oxå, stackarn. han har jätte ont i halsen så jag tar hand om honom, lite i alla fall ;)

kom på att det var sista dagen för att söka kurser tills januari. tur att jag kom ihåg det! har glömt en gång förut, inte kul!
sökte foto B och svenska B. sen får man väl hoppas på att klara svenska A och foto A som jag går nu :D foto känns enkelt, kanske för att jag har lite motivation till det. i svenskan har jag bara gjort en uppgift.. inte pra! ska göra en sammanställning nu av två texen.. svårt? ja, jag fattar typ ingenting. eller jo lite men segar som fan med uppgiften för att jag vet att den kommer ta tid och det är svårt att komma igång. fixar väl den på några timmar. jag måste iaf göra den innan lovet är slut. jo ni, jag har lov som ett och ett annat gymnasiebarn ;)

skickade in en uppgift i foto iaf. skulle fota stilleben, (stilla föremål som man placerat på olika sätt för att föra fram ljus..typ) har segat som fan med den uppgiften för den är svår.. svår för att det är så svårt att komma på något grymt och bra, inte så där tråkigt som alla andra gör. sen ska jag göra en parafras bild, man ska ta en bild från internet och ta ett eget kort för att efterlikna. jag tog på en avokadokärna som såg ut som en hjärna, men alle tyckte inte det var nå bra. kanske lite äckligt med en hjärna, folk kanske tror att jag är lite psyko :D


gjorde nyss en apgod macka. baguette med smör, ost, färsk salami, tomat, sallad och olivolja. yummi!

alle sitter och kollar på någon dålig film på tv, poseidon heter den.

måste ju skriva lite hund oxå ^^,
jag blir så velig ang vilken ras jag ska ha.. puh! hade ju bestämt mig för en amstaff, men "insåg" att kelpien är lite roligare och enklare. enklare att göra det jag vill.. mina mål. men ändå så är det ju kul att kämpa och se det som en utmaning med en liten terrier. visst är det långt kvar, men jag gillar att planera och analysera. men när jag väl börjar leta så får jag väl fråga de uppfödare jag pratar med vad de tror.
vissa dagar vill jag ha valp nunu, så jag kan börja träna. men de senaste dagarna har jag bara varit omotiverad i hundfrågan. kanske för att jag känner att jag kan så lite. praktiken är typ noll. jag har ganska bra hand med hundar men kan lätt bli nervös när andra tittar och då visar jag inte upp min bästa sida, jag vågar inte göra vissa saker, inte ta initativ och allra minst prata med hunden. typ braa rätt så.. som vissa gör. dom skriker.. vilker jag oxå vill göra. dom vågar. jaja det kommer väl :D
läste på amstaffforumet att en hade hört att med första hunden gör man alltid fel. hua! låt det inte bli så för mig, visst kommer jag göra fel men man hoppas ju på att göra lite rätt av det jag har tänkt mig.

nä nu ska jag kika lite på svenska uppgiften.. lika bra så kan man ta tag i den imorrn!

hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback