nu jävlar

ska jag gå ner i vikt. känner mig som en fet flodhäst som tar upp all plats i lägenheten typ.
fast, för det första ska jag börja äta bättre. motionen tar jag när valle kommer. alla palla sig ut i mörkret nu är väl inte så där jätte skoj.
att bli helt svettig bara att gå upp för en halv trappa, eller städa i 20 minuter är en varningsklocka för mig. hua!

jag sitter i alles knä



cesar kliar sig ännu mer nu och maten är ännu ej köpt. känns hemskt att utsätta honom för lidande ='/ plutten..
ingen bensin har vi heller för att åka och handla maten. vet förresten inte var den finns, men antagligen på någon stor djuraffär.
känns ännu värre att ge honom det här skit fodret han får nu. en på kattforumet jämförde maten med en påse mjöl med en buljonträning i.. hrm.

ska börja packa så man har det klart tills imorrn. tur att vi tvättade för några dagar sen (närmare en vecka sen) så man har liite kläder iaf.

ha det!

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahahaha sjuuk du är din SMALA biaaatch;);) Bilden alltså, haha!! började garva ;D

2010-11-18 @ 21:24:34
URL: http://felicilicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback