Bilder från Spain

packat och klart


mat på flygplatsen


framme där vi ska bo


första dagen


här går vi och ska hyra en bil, och jag helt omedveten om att jag på kvällen kommer se ut..


såhär.. snyggt va ?


första upptäcksfärden upp på ett berg i Alicante


här fick vi lite tråkigt



ny dag, vi är inne i en grotta som låd i ett berg som var 1000 m högt, och grottan kanske ligger 3/4 upp
man fick inte ta kort man va fan :D


strandbesök


roadtrip till benidorm. här e vägen genom alicante.. det regnade gaanska mycket :D



uppe på 1200 m höjd


en liten by högt ovan för havet


strandbesök igen nästa dag


roadtrip till Cartagena, en skittråkig stad..


firar jorges födelsedag (gul tröja)


jag, nachoe och alle åkte till vattenfallen


behöver jag nämna att det var underbart!



så åt vi på KFC, inte värt det.. blä


här var våran stammiskrog


på flygplatsen på väg hem.. vi satt här i 4 timmar och försökte underhålla oss själva.



det var allt! samanlagt blev det 670 bilder. men det kan jag ju inte lägga upp hihi
usch vad jag längtar tillbaka!

Glad midsommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback