rutiner?

ja här steg man upp klockan 7, frivillit oO
släppte ut valle som kissade en lååååång kiss, två gånger. måste varit en liter :S

men somnade igår som en stock strax före tio, helt mör i kropp och knopp.
vi var ju hemma hos alles föräldrar igår så kom alles brorsbarn dit. dom blev lite kära i Valle och lekte lite med honom (läs förföljde) :D så att hålla lite koll eftersom jag inte litar på honom, än. man vet ju aldrig om han får nog eller gör något. han fick sitt mega ben som jag tänkte att han skulle äta på medans vi åt, vi fick oxfile, fläskfile med potatis och svampsås (egenplockad svamp) det var såå gott. så drack vi glögg hihi.
när vi kom hem hade inte valle fått sin mat (som jag glömde hemma) och inte heller någon långprommis, haha lite oseriös där?

så vi åkte till rasthagen så han skulle få springa av sig. efter ett tag kommer det in en kvinna, med en vit hedehund. jag blir lite rädd och ropar på valle som visar sig vara döv? han kutar dit och dom börjar leka järnet, pust. visade sig att det var en okastrerad hane i samma ålder, runt ett år. och liivrädd för andra hundar. men dom lekte såå fint! jagade varandra och valle blev trött :D kul att se, och skönt. måste lära mig hans kroppssrpåk så man vet.

nu snart ska vi åka med alle till skolan, jag ska springa in på Nikon och de ska fixa min kamera. måste!! ha den innan helgen. det är ju hundmässa, kommer dö om jag inte har den här kameran med mig buhu! får låna en vanlig digi men neej det är inte samma sak när man har hållt i en system. hua.

nu ska jag skynda mig att drick upp mitt te och klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback