foto

idag har jag varit på jakt ute efter en bra bild. solen kikade fram lite men tyvärr alldeles för sent. ungefär 30 minuter innan läggdags för lilla solen.
hittade knappt en bild som kan kunde använda till fotokursen. usch, börjar bli riktigt stressad. allt ska vara klart på torsdag. och jag har två uppgifter kvar. att ta tre(!) portträttbilder i direktljus, motljus och sidoljus. jag ska till skolan imorgon så då tänkte jag gå till min fotolärare och fråga hur jag skall göra. sedan är det slutuppgiften och då ska man typ ta så bra bilder som möjligt. hm. tänkte ta dom på Theo som jag tog förra veckan. orkar inte och vet inte hur jag annars ska lyckas.

igår åkte vi tillbaka till samma ställe som för någon dag sedan, när jag skulle fota rörelse så blev dom för ljusa. det visade sig att jag hade för hög ISO (vet typ inte vad det är men jag vet hur man ställer om den :D).
bilderna blev prima i alla fall, gött! fast jag kunde ha tagit några fler så jag kunde välja bland fler. här är en:



från idag















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback